Senin, 03 September 2012


Jika kau tanya tentang satu alasan kenapa aq mencintaimu, sama sekali aku tak akan mampu menjawabnya, kerana aku memang tidak mempunyai alasan mengapa aku mencintaimu, dan aku tidak memerlukan alasan itu, aku mencintaimu dengan segala apa yang ada pada dirimu, sehingga saat bila aku nampak kekuranganmu, aku menjadi begitu ghairah untuk melengkapinya!

Meskipun cintamu tak mampu aku miliki sepenuhnya.. aku tak pernah mengeluh dan tak pernah menyesal.. aku bahagia pernah memilikimu walaupun hanya seketika saja. keinginan mu adalah hak mu, dan terima kasih untuk kamu yang telah memberikan erti dalam hidup ku yang sempit ini. walaupun pada akhirnya aku terpaksa melepaskanmu.

Namun cinta ini akan selalu ku jaga..
Aku berjanji untuk tidak lagi bertemu mu dikehidupan ini
Maka biarkan aku yang pergi jauh dan menyimpan semua luka dan sakitnya hati ini.. Terima kasih untuk kamu yang telah melukai hatiku hingga ke paras yang terdalam..

Tidak ada komentar:

Posting Komentar